Tento článok je staršieho vydania a informácie ktoré obsahuje, už nemusia byť aktuálne. Pokiaľ vás táto téma zaujíma a chceli by ste, aby sme sa jej opäť venovali, zahlasujte. Články s najvyšším počtom hlasov pripravujeme prednostne.
ruka
Hlasov:283
banner
Životospráva a zvyky

Filter na vodu užitočnosť alebo zbytočnosť

Už dlhé roky sme hľadali riešenia pre doúpravu pitnej vody. Rôzne filtre, pet fľaše ale aj obyčajná voda z vodovodu, to všetko sme skúšali. Teraz po roku testovania jedného výrobku sme našli to správne overené riešenie. Zaujíma vás čo sme objavili?

img
funto01
Pridané: 31.05.2017, 16:54
Reagovať
Pridané: 31.05.2017, 16:54
Reagovať
reakcia na clanok
Uprimne paci sa mi ze sa niekto zaobera touto problematikou ... precital som si clanok ale aj komentare no nikde som nenasiel ziadnu zmienku o tom ci pocitujete nejaku zmenu po tom ako ste zacali pit vodu z filtra. To by ma zaujimalo najviac ... Napr viac energie , odpozorovana mensia nachylnost na choroby alebo viditelne zmeny k lepsiemu , koza je zdravsia , alebo lepsi krvny obraz , mensia unavenost ... vo vseobecnosti ak ten filter funguje tak toto su veci ktore by ma zaujimali ... ak to zabija bakterie , virusy nici chlor , neviem ako je to s chemikaliami to som nepostrehol predsalen toho textu aj s komentarmi bolo vela ... proste prva vec ma zaujima ... citim sa lepsie po tom ako som zacal pit vodu z filtra ? vopred vdaka za odpoved ...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 01.06.2017, 14:17
Reagovať
Pridané: 01.06.2017, 14:17
Reagovať
Re: reakcia na clanok
Akakolvek podobna hlaska by bola ciste sarlatanstvo. Nic take neexistuje, ze vo svojej zivotosprave urobim A a to sa takto dramaticky odrazi na celkovej kvalite zivota. Ziadne kauzalne efekty podobneho typu nie su mozne a ak vobec nejako koreluju, je to ten lepsi pripad. Ludske telo je velmi komplikovana biochemicka a energeticka elektraren, ktora nepracuje ako nejaky mechanicky stroj, kde vymenim jednu suciastku a hned sa to prejavy na celku.

Jediny pozitivny efekt, ktory nam filtrovana voda dokaze poskytnut je nepriamy. Cize mam mensiu metabolicku zataz, menej energie je potrebne na boj s neziaducimi latkami, uvolnuje sa kapacita tela vysporiadavat sa nahromadenymi "dlhmi" ci neduhmi, postupne sa zlepsuje imunita / metabolizmus / ine a takto nepriamo sa moze kvalita zivota zmenit k lepsiemu. Ak niekto tvrdi to co vy, klame a zavadza. To plati uplne o vsetkom v otazkach zivotospravy, stravovania ci kondicie. Mnohe efekty sa prejavia az na velmi dlhom casovom horizonte a mnohe ani nie su vystopovatelne. Zatial nemame dostatocne kvantifikacne mechanizmy, ktore by nam to pomahali vyriesit ale o mnohe je mozne sa opriet a nepriame efekty svojej zivotospravy aspon takto kvantifikovat:

https://www.vladozlatos.com/blog/clanky-o-zdravi/nepodliehajte-iluziam-vo-vyzive-a-zivotosprave.html
https://www.vladozlatos.com/blog/clanky-o-zdravi/ako-vam-genetika-pomoze-spoznat-sameho-seba.html
https://www.vladozlatos.com/blog/clanky-o-zdravi/odmerajte-efektivitu-svojho-metabolizmu.html
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
tony_m
Pridané: 21.05.2017, 08:21
Reagovať
Pridané: 21.05.2017, 08:21
Reagovať
odporucam
zdravim, my doma mame espring uz nejakych 5rokov a je to naozaj kvalita. najnovsie napriklad ako jediny domaci filter presiel certifikaciou ktora odstranuje z vody antibiotika.. takze pre nas neni o com. investicia sa urcite oplatila.. inak dobre info su napriklad na webe http://www.upravapitnejvody.sk
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 22.05.2017, 09:12
Reagovať
Pridané: 22.05.2017, 09:12
Reagovať
Re: odporucam
Filter dodnes pouzivame u nas doma a nedavno sme ho zabezpecili aj k nam do prevadzky telocvicne v Nitre (skills.sk) takze za tie roky hodnotim pouzivanie produktu pozitivne.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
curlejova.denis
Pridané: 03.01.2016, 00:59
Reagovať
Pridané: 03.01.2016, 00:59
Reagovať
test filtrov
V tomto teste Vami odporucany filter zlyhal, pred filtrovanim mala voda menej bakterii ako po.
http://worldtimes-online.com/imfocus/132-vier-trinkwasserfilter-schneiden-im-test-miserabel-ab.html
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 04.01.2016, 00:09
Reagovať
Pridané: 04.01.2016, 00:09
Reagovať
Re: test filtrov
Dal som si prelozit tu stranku cez translate google, kedze nemecky uz nerozumiem a nejak som to tam nevycital v com je zasadny problem. Ako podla vas zlyhal? V porovnanim s cim, vzhladom na co? Aky filter pouzivate vy?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
curlejova.denis
Pridané: 04.01.2016, 16:42
Reagovať
Pridané: 04.01.2016, 16:42
Reagovať
Re: Re: test filtrov
Podla toho nemeckeho clanku bolo vo vode po prefiltrovaní viac bakterii ako pred. Dôvodom môže byť podľa članku širenie choroboplodnych bakterii na mokrom aktivnom uhli na jeho vrchole. V porovnani s tým aká voda do filtra šla a aka z neho vyšla a vzhladom na to, čo v reklame tvrdia. Ja používam filter britisch berkefeld a pokial ich necham par dni na nevetranom mieste tak mam na vrchu tiez plesen a tak mám filtracnu nadobu pri okne, v noci nechavam okno pootvorene a radim aj Vam preventivne nechat raz tyzdenne tie filtre cez noc postat vo vode s GSE. http://www.britishberkefeld.com/
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
vizner.621
Pridané: 08.01.2016, 15:20
Reagovať
Pridané: 08.01.2016, 15:20
Reagovať
Re: Re: Re: test filtrov
pani Denisa

nejradeji bych vubec nereagoval ale na základě moji dlouholeté zkušenosti /11 rokov máme doma vodný filter ESpring/ Vas musím ubezpečit ze k žádným plisnim u systému ESpring nedochází... Filtrační vložka je ve vodě neustále a tedy není na vzduchu jako při Vasem filtracnim zařízení kde samozrejme tedy dochází ke kontaminaci a jak sama píšete máte problémy s plísnemi... U filtru ESpring navíc voda jeste než opusní tlakovou nádobu je ošetrena UVčkem které garantuje odstranení 99,99% živých organizmu... tedy i kdyby nějakou náhodou na tom uhlikovém bloku došlo k nejakým utokum bakterii nebo plísní tak se to pres UV tedy k nám uživatelum nedostane..
článek na který se odkazujete mi nepripadá jako zdroj který je nejaký doveryhodný/certifikovaný zkusebni ustav... Zrovna tento týden seriózní agentura FROST and SULLIVEN vyhodnotila už po šeste za sebou eSpring jako nejlepší zarízení na upravu vody !!! To se mi nezdá že by na to ani tato instituce, ani statni hygiena v ruzných zemich a ani laboratore eSpring neprisli :D :D prosim než začnete šířit poplašné zprávy ověřte si zdroj...

"Firma Amway významně investuje do zvyšování kvality ve prospěch zákazníka, značka eSpring získala obdivuhodnou reputaci a stala se jednou z nejvyhledávanějších v oblasti úpravy vody.
– Janice Wung ze společnosti Frost & Sullivan
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 07.01.2016, 22:31
Reagovať
Pridané: 07.01.2016, 22:31
Reagovať
Re: Re: Re: test filtrov
Hmm, na tieto konstatovania bol clanok akosi malo vyzivny. Chcelo by to viac informacii. Rad by som vedel aku kvalitu vody tam pridavali, pri akom opotrebovani filtrov, pripadne aku metodiku volili, atd...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
axterix
Pridané: 12.06.2015, 23:38
Reagovať
Pridané: 12.06.2015, 23:38
Reagovať
brita filter
Dobry den, co hovorite na Brita filter ? je ucinny ? dostacujuci ? pouzivam Filtre Maxtra. Dakujem
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
bonboriena
Pridané: 03.06.2015, 22:51
Reagovať
Pridané: 03.06.2015, 22:51
Reagovať
Niečo lepšie a lacnejšie
Čo poviete na tento filter: http://www.aktivstar.eu/filtracia-vody-activstar/activfilter-06-activstar-detail
Kvalitnejší a lacnejší. Prvý rok Vás bude stáť 1L vody 0,12€ a druhý rok 0,019€.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.06.2015, 14:50
Reagovať
Pridané: 12.06.2015, 14:50
Reagovať
Re: Niečo lepšie a lacnejšie
Kedze pouzivame iny, tak zatial nic. S odstupom casu mozno sama napisete, ako sa vam osvedcil.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
vlado222
Pridané: 14.07.2014, 19:57
Reagovať
Pridané: 14.07.2014, 19:57
Reagovať
Kvalita vody
Zdravim vsetkych, mam zopar postrehov ohladom filtrovania vody, napisem to trochu bez ladu a skladu:

- Voda priamo vo vodarnach je celkom OK (hlavne Zitny ostrov), ale obsahuje chlor, hormony, pesticidy atd. Po ceste cez potrubie na seba nachyta znecistenie z potrubia. Ked sa robia rozbory vody, tak na kvalite vody je presne vidiet, kde sa konala nejaka akcia typu hudobny festival. Neviem vsak viac, mozno vo vode najdu zvysky drog alebo viac hormonov, to uz neviem.

- Ta fotka pouziteho filtra je celkom desiva, ale kazdy z nas si moze z kohutika odsrobovat sitko a tam je tiez vidiet poriadny sajrajt.

- uhlikove filtre su dva typy (aspon co som sa docital) - existuju volne sypane a potom lisovane bloky. V tych volne sypanych sa vraj mozu vytvorit kanaliky, cez ktore voda preteka aj bez filtrovania, ale neviem, kto to tvrdi ani co je na tom pravdy. Lisovany blok bude asi lepsi.

- uhlikovy filter z filtracnej kanvice podla tvrdenia vyrobcu odfiltruje mechanicke casti, pesticidy a tazke kovy. Vo vode vsak ostavaju hormony a virusy, napr. Legionella. Dalsie virusy sa tvoria priamo vo filtri. Brita do filtra pridava striebro, aby sa virusy netvorili.

- Ak mame UV filter, tak ten odstrani aj bakterie, ale neviem, co sa deje s hormonmi.

- uhlikovy filter tiez odstrani chlor, avsak az dve tretiny dennej davky chloru nase telo prijme cez pokozku pri sprchovani. Ak chcem odstranit chlor z vody, tak si ju mozem prevarit. Ale tak ci tak dostanem svoju davku chloru v sprche, takze to filtrovanie alebo prevaranie mi nedava zmysel.

- prefiltrovanim vody cez uhlikovy filter znizim tvrdost vody, teda z vody odstranim vapnik a horcik. Neviem vsak, ci ho odstranim ciastocne alebo uplne. Na stranke BVS pisu: "Štatisticky bolo zistené, že v oblastiach, kde pitná voda obsahuje vyššiu koncentráciu vápnika a horčíka, sa u obyvateľstva vyskytuje menej kardiovaskulárnych ochorení." Na inych strankach zase pisu, ze tvrda voda nie je dobra a treba ju zmakcovat. A teraz co? Voda z uhlikoveho filtra je prilis tvrda alebo prilis makka? To som sa nikde nedocital.

- male filtre typu Brita sa musia menit kazdy mesiac, lebo "niekde na internete pisali", ze ked sa filter nevymeni a koncentracia odpadu vo filtri prekroci urcitu hranicu, tak odpad sa zacne vracat spat do vody.

- voda z Brity mi nechuti, je nejaka horka

- v robote mame take stojany s cervenym a modrym kohutikom, do ktorych je zhora nacvaknuty 19 litrovy zasobnik s vodou. Voda je dovazana az z Nemecka. Od chlapika, ktory nam servisuje tieto stojany som sa dozvedel, ze tie priehladne zasobniky s vodou nie su jednorazove, ale prazdne sa vracaju naspat do Nemecka. Tam do nich napustia chemikaliu, ktora vydenzifikuje flasu a potom do flase napustia novu vodu a kamionom poslu k nam. Dost chore.

- voda z PET flias moze byt zavadna, pokial priamo na flasu svietilo slnko. Preto sa zacali predavat "BPA Free" flase.

Vychadza to tak, ze voda z vodovodu je na nic, lebo ma tuhe castice, estrogeny, virusy, pesticidy. Mozem to odfiltrovat uhlikovym filtrom a potom UV filtrom, ale co s makkostou vody? Debude prilis makka? A co s hormonmi?

Mineralky mozu byt dobre, ale iba raz za cas. Balene vody uz nie su tak mineralizovane, ale su v PET, co tiez nie je dlhodobo dobre.

Tolko moje postrehy, ohladom kvality vody mam v hlave rovnaky chaos, v akom je pisany tento prispevok a neviem sa rozhodnut, co je najlepsie pit
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
europelm
Pridané: 10.07.2014, 13:03
Reagovať
Pridané: 10.07.2014, 13:03
Reagovať
e-spring
Sme takisto dlhodoby pouzivatelia E-springu..a nevieme si uz vobec ani predstavit,co by sme pili a hlavne co by sme davali pit nasmu skoro2 rocnemu synovi,keby sme ho nemali..jednoznacne odporucame!
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
lukas.belak
Pridané: 28.04.2014, 08:40
Reagovať
Pridané: 28.04.2014, 08:40
Reagovať
Efektívne a ekonomické riešenia pre pitný režim
Ahoj Vlado, mohol by si sa prosim Ta vyjadrit k nasledujucim informaciam na tomto webe?

http://www.pijemzdravuvodu.sk/precopitnapojzvodovodu.php
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 16.05.2014, 00:14
Reagovať
Pridané: 16.05.2014, 00:14
Reagovať
Re: Efektívne a ekonomické riešenia pre pitný režim
Preco myslis, ze by bolo vhodne vyjadrovat sa na uplne vsetko? Ja vodu z vodovodu pit nebudem...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
majja
Pridané: 02.03.2014, 12:56
Reagovať
Pridané: 02.03.2014, 12:56
Reagovať
Destilovana voda
Srdečne Vás pozdravujem, mám na Vás prosbu. Vedeli by ste mi poradiť, ľudia v mojom okoli si zacali kupovať distilarory vody http://www.destilatorvody.sk/p/4/model-4-ks
Na internete je o tom popisane vela clankov kde o ucinkoch destilovanej vody je sama chvála. Som opatrná, lebo zatial je to nepodlozene dokazmi. Nemate nahodou nejake podlozene informacie, ktore by tieto fakty potvrdili alebo vyvratili?
Dakujem vam za cenne rady. S pozdravom Maja
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 11.03.2014, 23:06
Reagovať
Pridané: 11.03.2014, 23:06
Reagovať
Re: Destilovana voda
K tejto teme nemame ani my ziadne informacie, zatial sa vieme orientovat iba vo filtrovanej vode.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
tbohmerova
Pridané: 19.06.2014, 10:50
Reagovať
Pridané: 19.06.2014, 10:50
Reagovať
Re: Re: Destilovana voda
Ja informácie mám, takže sa podelím. Destilovaná voda z týchto prístrojov je úplne demineralizovaná. Tým, že neobsahuje žiadne minerály, viaže na seba prvky z ľudského organizmu. V princípe tak vyčistí organizmus od rôznych toxických usadenín. Keďže však berie so sebou aj "dobré" minerály, treba tieto dopĺňať. Čo a ako, to vám povie lekár, alebo odborník, ktorý doporučí pitie tejto vody. Príprava je dosť náročná, vodu je treba filtrovať aspoň 2-3 krát, raz nestačí. Ak nemáte závažné zdravotné problémy a neodporučí vám pitie vody lekár, je to zbytočné. Na pitie zdravej vody postačí úplne filter, ktorý doporučujú Zlatošovci. Alebo iné filtre od iných výrobcov.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Sejtán
Pridané: 29.01.2014, 20:28
Reagovať
Pridané: 29.01.2014, 20:28
Reagovať
Filtrácia vody
Používame už dlhé roky doma filtráciu vody s reverznou osmózou. Trošku som si naštudoval jej fungovanie a tak Vám ho vysvetlím. Reverzná ozmóza resp. tá osmotická membrána neničí baktérie či vírusy ale ich neprepúšťa. Funguje na takom princípe, že prepúšťa iba molekuly vody a niektoré vitamíny. Napr. baktéria či vírus je mnohonásobne ( stovky krát) väčšia ako priepustnosť touto membránou. Takže vďaka nej neprejde cez ňu nič iné iba voda a nejaké minerálne látky. Nie je to úplne čistá voda, údajne pri novej membráne prejde až 50% vápnika, magnézia a po roku vraj 100%. Membrána má niekoľkoročnú životnosť. ČO sa týka tých minerálov, problém v tom nie je keďže sa pri výstupe voda dodatočne mineralizuje ( ako to robia vo vodárňach?). Takže neviem síce koľko dané eco zariadenie výjde, ale filtrácia na báze osmózy je podľa mňa super. Chuť vody vynikajúca, inú vodu ani piť nechceme, lebo nám proste nechutí. Okrem tejto membrány tam je na vstupe filtre, ktorý zachytáva pevné častice, potom uhlíkový filter, meneralizátor a pri konci je ešte jeden uhlíkový filter. Keď si viete vymeniť sami, vyjdú vás filtre na rok cca 35€ , keď nie vymenia vám za cca80€. Podľa mňa sa vymýšľajú rôzne vylepšenia a novinky hlavne keď to má prívlastok eco, tak to hneď zdvíha cenu, preto aby sa mohli zvyšovať marže. Napríklad filtračné systémy na báze reverznej osmózy stáli tak pred 10 rokmi okolo 30 000 korún, dnes kľudne za 200€. Nie je to už taký biznis asi ako býval a tak vymýšľajú rôzne "vylepšenia" v atraktívnom obale, aby mohli cenu držať čo najvyššie.. Toľko môj názor a pohľad na vec...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 01.02.2014, 19:13
Reagovať
Pridané: 01.02.2014, 19:13
Reagovať
Re: Filtrácia vody
Dakujeme za vas postreh, aj skusenosti. Myslim ze to citatelom pomoze rozhodnut sa.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Sejtán
Pridané: 30.01.2014, 09:31
Reagovať
Pridané: 30.01.2014, 09:31
Reagovať
Re: Filtrácia vody
Dodatočne som si pozrel cenu tohto zariadenia espring,vychádza na cca 900€ takže podobne ako pred rokmi osmotické zariadenia. Snažia sa udržať cenu. Keď som si napr. rozobral filtráciu vody na báze osmózy a trošku sa do toho "zasvätil", tak som pochopil aký neskutočný biznis to bol vzhľadom na nadobúdaciu cenu okolo 30 000 korún, reálne náklady na to sú mnohonásobne nižšie.Vlastne úplne nový filtračný systém na tejto báze by som si vedel vyskladať do 150 €, a to za žiadne veľkoobchodné ceny , iba po dieloch nakúpené maloobchodne. Toľko k tým systémom. Čo sa týka úpravy vody, rozhodne vodu upravovať treba, ako vidieť aj na obrázku vyššie cez vodu bežne ľudia pijú riadny bordel a myslím, že má značný vplyv na ochorenia tela. Balené vody nie sú riešenie, jednak to je ekologická katastrofa a jednak ten plast, v ktorom sú zabalené je na to nevhodný. Okrem toho ak si aj zoberieme, že niekto si kupujue vhodne zabalené vody s nízkou a vhodnou mineralizáciou tak už vidím ako leje z fľaše do hrncov, do konvice atď. Pretože tu je podstatné to, aby do tele nedostával všetok ten bordel takže nie len tú vodu piť ale aj variť..
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
as1702sk
Pridané: 14.10.2013, 02:47
Reagovať
Pridané: 14.10.2013, 02:47
Reagovať
Efektívne a ekonomické riešenia pre pitný režim
Dobrý deň, veľmi by ma zaujímalo, odkiaľ si vzal informáciu, že na vodovodné potrubie sa používajú olovené trubky. Olovo je jedovatý kov,to sa vie už od stredoveku, poteciálny karcinogén a na vodovodné potrubia sa používal možno v Rímskej ríši. A zdroj znečistenia vášho filtra je tvorený s najväčšou pravdepodobnosťou vločkami železa a mangánu, ktoré nie sú životu nebezpečné. Aspoň v Bratislave sa koncentrácie týchto kovov pohybujú v rozmedzí pre železo 0,2mg/l - 0,5mg/l a pre mangán 0,05mg/l - 0,2 mg/l. A informácia, že uhlíkový filter odfiltruje chemikálie, ortuť, olovo, chlór a častice 300 krát menšie ako ľudský vlas je správna iba čiastočne, pretože uhlíkový filter je mechanický a nie chemický, t.j. chemikálie, ak tam nejaké sú tam aj zostanú. Podľa môjho názoru používať filtre na úpravu pitnej vody sú iba vyhodené peniaze a dosiahne sa iba to, že voda nemá žiadnu chuť.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 20.10.2013, 23:14
Reagovať
Pridané: 20.10.2013, 23:14
Reagovať
Re: Efektívne a ekonomické riešenia pre pitný režim
Nie, voda je prave naopak velmi chutna, aspon podla mna. A co sa tyka necistot, neviem ci ty mas deti, ale urcite pre mna nie je prijemna predstava ze moje dieta by toto prefiltrovalo cez svoje telo. Ani umele sladidla, GMO, amalganove plomby a ine veci nie su podla odbornikov "nebezpecne".
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jozef17
Pridané: 07.09.2013, 22:46
Reagovať
Pridané: 07.09.2013, 22:46
Reagovať
filter
Zdravím, niektoré postrehy sú fakt zaujímavé, ak si myslíte, že voda z vodovodu, do ktorej je pridávaný chlór a prechádza oloveným zaneseným potrubím, je OK tak potom neviem. Normy sú vytvárané tak, aby voda z vodovodu spĺňala kritériá, inak by ich biznis stál veľa peňazí (výmena potrubia, väčšia údržba, lepšie technológie atď.). Takže podľa nich je v norme do určitej miery chlór, olovo a iné kovy.. Fakt super :-) Dajme si :-) Ľudia, už pochopte, že vy ste zodpovední za to, čo dáte sebe jesť, piť .. čo dávate svojim deťom.. A čo sa týka sieťového marketingu - viete koľkými navýšeniami cien prejde výrobok, ktorý kúpite v obchode? Koľko % je z tej ceny len reklama? Napr. keď si kúpite Samsung, 60-70% ceny zaplatíte za reklamu.. v sieťovom marketingu sú ľudia platení práve z peňazí, ktoré iné firmy dávajú do masovej reklamy, tam je jediný rozdiel. A ako je povedané, aspoň vieme, že kupujeme kvalitu, nie ako v obchode (škandály sú na dennom poriadku).. V Nemecku predávaný produkt úplne inej kvality ako na Slovensku.. Skúste ľudia aj premýšľať predtým ako si osvojíte nejaký názor z bulváru a telky..
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 22.09.2013, 21:23
Reagovať
Pridané: 22.09.2013, 21:23
Reagovať
Re: filter
Dakujeme za postreh Jozef, aj na zaklade vasho komentu sme pridali este dodatok (foto filtra) z poslednej vymeny.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
tengi
Pridané: 25.07.2013, 01:00
Reagovať
Pridané: 25.07.2013, 01:00
Reagovať
spokojnosť
Nie som žiaden odborník, ale nemohol som piť vodu z vodovodu. Kúpil som pred rokom a pol tento filter a vypijem denne 2,5L. Voda mi chutí presne ako LUCKA a už nikdy nebudem piť priamo z kohútiku.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
niekto
Pridané: 28.01.2013, 15:46
Reagovať
Pridané: 28.01.2013, 15:46
Reagovať
ro
je to cisty nezmysel, uhlikovy filter vam akurat tak zachyti pachy. a lampa znici 99% bakterii? ked cez nu voda len rychlo prejde?? nesrandujte, potrebovali by ste filtraciu prveho a druheho stupna a potom aktivne uhlie aj to nie tak male...hodnota tohto pristroja je tak 30e...a kolko stoji vymena filtra? aktivne uhlie sa da relativne lahko zregenerovat svojpomocne...ach jaj...reverzna osmoza je urcite 100x ucinnejsia samozrejme bez zmäkcovaca kedze zmäkcene voda nieje zdrava...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Tomáš Vízner
Pridané: 10.05.2013, 22:34
Reagovať
Pridané: 10.05.2013, 22:34
Reagovať
koment pana "niekto"
toto je koment, který psal nekdo kdo nemá /bez urážky/ bohužel žádnou odbornost a je zavádějící...

Všichni známe "brouky pytlíky" kterí rádi vydávají "svuj názor" za fakt ... Tento prístroj je certifikovaná záležitost podle slovenských,evropských i svetových norem a ve své oblasti je TOP...

"zregenerování" aktivního uhlíku není možné pokud se jedná o uhlíkový blok, nekdo to možná delal s uhlíkem který
je v kouscích zpetným propláchnutím, ale to již nikdy nebude mít ten účinek /a nemá ani tak účinnost jako uhlíkový blok/

UV použité v systému eSpring bylo stanovené na 42,2 mJ/cm2 pričemž na likvidaci 99,99% známých mikroorganismu a bakterií stačí již 9,1 mJ/cm2 proto byla intenzita takto predimenzována aby i pri prutoku 3,4l za minutu jsme my uživatelé měli 100% jistotu !!!

Takze kdo z Vás používá toto zarízení, nebo si ho porídíte, budte v klidu. Preji Vám pevné zdraví i díky eSpring úprave vody.

Tomáš Vízner 0911 736 966
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
samsara
Pridané: 25.07.2013, 08:43
Reagovať
Pridané: 25.07.2013, 08:43
Reagovať
Re: koment pana "niekto"
pan tomas vizner ako predajca tychto zariadeni, co ine sa dalo cakat, trosku sa v tom vyznam a myslim ze ten kto sa v tom nevyzna (alebo nechce) je prave pan vizner, uz len to ze predava pre pyramidovu firmu predrazene veci a zastava sa ich aby sa obohatil o niecom sveci, ale toto nieje web o rieseni tychto veci, len som mal chut napisat...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 30.07.2013, 15:20
Reagovať
Pridané: 30.07.2013, 15:20
Reagovať
Re: Re: koment pana "niekto"
Samsara chapem ta, ze MLM system nepodporujes. Ja sa na tieto formy podnikania tiez pozeram skepticky, pretoze ten isty produkt, v rovnakej kvalite, mozes ziskat inde o 30-40% lacnejsie. Ale co v pripade, ze taky produkt nenajdes? Je sice pravda, ze MLM produkty musia mat kvalitu, lebo si ich nik nezakupi opakovane (alebo nahradne casti), ale aj chapem to, ze malokomu sa chce krmit celu pyramidu ludi nad obchodnikom, ktory to predava. Nechapem vsak preco hovoris o obohacovani? Ten kto sa necha presvedcit kona dobrovolne, kto nechce, nekona a predajca nepreda. Myslim ze je to ferove pre obe strany. Obohacovanie nastava iba vtedy, ak ta niekto prinuti (napriklad zakonom) ze musis platit o X% vyssie ucty a nemas na vyber. Tomu sa hovori obohacovanie. Ak vsak mas nejake dolezitejsie fakty o tom, preco sa Tomas Vizner nevyzna, tak by bolo vhodne ich podat aj pre ostatnych. Dakujem.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Romana
Pridané: 03.01.2013, 10:54
Reagovať
Pridané: 03.01.2013, 10:54
Reagovať
Soda Stream
Dobrý den, velmi se mi líbí váš web a to, že chcete pro lidi to nej nej nej :)

Mam dotaz, jaký máte názor na Soda Stream, uvažuji o koupi, ale moc o tom nevím.

Děkuji, RS
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 07.01.2013, 12:57
Reagovať
Pridané: 07.01.2013, 12:57
Reagovať
Re: Soda Stream
Z toho co som v rychlosti pozrel na webe je Soda Stream urcena na vyrobu perlivych napojov, cize neriesi problem filtracie vody o ktorej pojednava aj tento clanok. Priorita je postarat sa o kvalitu vody, az potom moze prist narad pozitok, napriklad ak mate potrebu pit nieco perlive.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Ajvn Kat
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Americká chladnička
My sme kúpili domov americkú chladničku, ktorá má výrobník ľadu, preto je napojená na vodu. Okrem ľadu sa dá použiť aj na výdaj vody. Na filtrovanie sa používa uhlíkový filter http://www.allfilters.com/refrigeratorfilters/samsung/samsung-aquapure-da29-00003g. Tento filter stojí cca 50€ a vydrží približne pol roka alebo cca 1 135 litrov (cena cca 5 centov / liter). Filtruje však len chemikálie, nie baktérie. Samozrejme americká chladnička je drahšia na obstaranie aj prevádzku ako klasická chladnička. Chladničku som nekupoval pre filtrovanie vody, ale beriem to ako príjemný bonus, o ktorom som pri kúpe nevedel resp. nevenoval tomu takú pozornosť.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Ivanko
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
reverzná osmoza
Ahoj , sledujem tvoje články už dlhšie , a zaujímam sa o pytnú vodu , podľa mojich informácii reverzná osmoza neprepustí žiadne baktérie ani vírusy , dočítal som sa na viacerých miestách o vhodnosti pitia destilovanej vody , makej bez anorganických minerálov , je nám evolučne najbližšia , vody z hlbky niesu vhodné že vraj celkom mi to dáva zmysel , orientuješ sa v danéj problematike ? ďakujem
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 26.10.2012, 22:08
Reagovať
Pridané: 26.10.2012, 22:08
Reagovať
Re: reverzná osmoza
Pitnym rezimom sa do takejto hlbky nezaoberam, pretoze tam nie je moc co riesit. Ak vravis ze RO dokaze to co pises, tak len dobre.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Marek
Pridané: 09.10.2012, 09:53
Reagovať
Pridané: 09.10.2012, 09:53
Reagovať
Voda
Vlado vy tú vodu z filtra používate aj na varenie?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 10.10.2012, 16:41
Reagovať
Pridané: 10.10.2012, 16:41
Reagovať
Re: Voda
Ano samozrejme aj na varenie.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Matúš
Pridané: 07.10.2012, 23:52
Reagovať
Pridané: 07.10.2012, 23:52
Reagovať
co filtruje a co nie?
Ahojte,
Vlado a neodfiltruje ten filter aj zlozky vody, ktore su dobre a ktore nase telo praveze potrebuje?
neverim, ze ten filter dokaze rozoznat co ma a co nema filtrovat...budem rad ak sa mylim :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 10.10.2012, 16:38
Reagovať
Pridané: 10.10.2012, 16:38
Reagovať
Re: co filtruje a co nie?
Praveze tento filter nie je agresivny ako napr. reverzna osmoza. Ta robi takmer destilovanu vodu. Co ma a co nema filtrovat rozoznava na zaklade velkosti filtrovych zloziek a ich priepustnosti. UV lampa zas preziaruje ofiltrovanu vodu a nici pripadne bakterie a virusy.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Daniela
Pridané: 26.09.2012, 21:18
Reagovať
Pridané: 26.09.2012, 21:18
Reagovať
nazor
No najvyhodnejsie je mat vlastnu studnu :-))) a kto byva v panelaku,nech si zozenie od toho kto ju ma :-)))
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
katulik
Pridané: 26.10.2013, 00:52
Reagovať
Pridané: 26.10.2013, 00:52
Reagovať
Re: nazor
No, ja si tým nie som až taká istá, aspoň by som to netvrdila v globále. Možno vy máte studňu v poriadku, ale je rozdiel, či pijem vodu zo studne vo Vranove alebo niekde na Orave. Na východe Slovenska je tá kvalita strašná, no hrôza, východné Slovensko nemá kvalitnejšie podzemné zdroje a preto čerpá z povrchových, ktoré sa o to väčšmi čistia. Voda je niekedy až neznesiteľne plná chlóru. A navyše, keď nie je nejaká obec napojená na vodovod, tak ľuďom neostáva nič iné, ako do kvalitnej vody investovať...
http://vranov.korzar.sme.sk/c/6310501/takmer-40-percent-vzoriek-vody-zo-studni-v-teste-neobstalo.html
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
miroslav
Pridané: 24.09.2012, 21:17
Reagovať
Pridané: 24.09.2012, 21:17
Reagovať
filter
velmi by ma zaujimalo, ako ste merali skodlivost vody. takisto mi chyba informacia, akym sposobom ste porovnavali zlozenie vody pred a po filtrovani.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 30.09.2012, 20:54
Reagovať
Pridané: 30.09.2012, 20:54
Reagovať
Re: filter
Miroslav je jasne, ze my sme tu vodu nemerali, ale vy nam k tomu poviete urcite nieco viac (?). Mozno nam vsak chcete nahovorit, ze 30-40 rocne (a viac?) potrubia veduce do domacnosti su po cele roky sterilne a ze spina na filtry, ktory po roku vyberieme je vlastne z daneho pristroja?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
katulik
Pridané: 26.10.2013, 01:26
Reagovať
Pridané: 26.10.2013, 01:26
Reagovať
Re: Re: filter
Zdravím, máte pravdu v tom, že tie staré potrubia určite nie sú sterilné po toľkých rokoch... nikto Vám ani netvrdí opak. Miroslav len tvrdí, že mu chýbajú isté informácie. Aj keď je kúpa takéhoto filtračného zariadenia v konečnom dôsledku výhodou, a to nie len zdravotnou aj ekonomickou, predsa len pre mnohých je to veľká vstupná investícia a preto si vyžaduje komplexnejšie informácie. (konkrétny príklad, osobná skúsenosť, nie len prepísané info zo stránky predajcu) Nečertila by som sa tak, možno to fakt myslel tak ako ste na to reagovali, ale keď už ste spracovali takúto "reklamu", tak už by som si ten rozbor dala spraviť. Veď tá cena je nič v porovnaní s cenou prístroja a navyše zvýšilo by to kvalitu Vášho príspevku a jeho prínos pre nás...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 06.11.2013, 09:20
Reagovať
Pridané: 06.11.2013, 09:20
Reagovať
Re: Re: Re: filter
Dakujeme za postreh, tu nejde o certenie sa. Aky mate typ na rozbor?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Peťo Varinský
Pridané: 18.09.2012, 19:32
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 19:32
Reagovať
eSpring
Patrím k dlhodobýn používateľom (vyše 6 rokov) a jednoznačne odporúčam.. Plánujem ho aj do novej domácnosti.. Vlado, skús si po výmene filter odložiť a keď vyschne, odváž koľko za ten rok "pribral" z nečistôt ;)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 19.09.2012, 22:17
Reagovať
Pridané: 19.09.2012, 22:17
Reagovať
Re: eSpring
No to som zabudol pri vymene, resp. vobec ma to nenapadlo. Ty si to uz vazil Peto? Ak to cislo vies, daj. Urcite to bude zaujimave vediet.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Tomáš
Pridané: 16.11.2012, 23:06
Reagovať
Pridané: 16.11.2012, 23:06
Reagovať
Re: Re: eSpring
býva to cca 350 - 550 g.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 20.11.2012, 21:29
Reagovať
Pridané: 20.11.2012, 21:29
Reagovať
Re: Re: Re: eSpring
Vdaka za informaciu Tomas.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Maroš
Pridané: 18.09.2012, 15:17
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 15:17
Reagovať
úprava vody
Mám 5 rokov kvalitnú úpravňu vody (cena vtedy: 1200 €, dnes 280 €) + každoročná údržba a výmena filtrov (samozrejme za peniaze) Dnes konštatujem, že to boli vyhodené peniaze a zbytočný rozmar, lebo voda z vodovodu je OK. Treba sa však vyhýbať ochuteným sajrajtom, ktoré sú plné škodlivých látok.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
zuzana
Pridané: 19.09.2012, 12:36
Reagovať
Pridané: 19.09.2012, 12:36
Reagovať
Re: úprava vody
Nie som toho nazoru, ze pitna voda je O.K .- je to len statna reklama. V cistickach vod priamo - O.K. - aj to s vyhradami - lebo je normovaná , ale kym sa dostane do ciela- do kohutika - cez potrubia, + spodne vody- naberie vselijakú háväď vratane zvyskov antibiotik a antikoncepcie - to bola verejna sprava v Ceskej tlaci, ze sa nasli zvysky v pitnej vode... Ale ked chce niekto radsej filtrovat cez svoje oblicky a ladviny - je to kazdeho vec, co si ceni viac, ci svoje zdravie alebo peniaze...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 19.09.2012, 22:21
Reagovať
Pridané: 19.09.2012, 22:21
Reagovať
Re: Re: úprava vody
Dakujeme za postreh Zuzana, tiez sme podobneho nazoru.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 18.09.2012, 17:28
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 17:28
Reagovať
Re: úprava vody
Dakujeme za postreh Maros - nemyslim si ze ide o taky velky rozmar a uz vobec si nemyslim ze voda z vodovodu je uplne OK. Suhlasim vsak s tym, ze sladenym napojom sa treba vyhybat. Mna nedavno "dorazil" novy napoj akoze sladeny steviou. Pricom v zlozeni bola stevia na poslednym miestach a napoj bol dosladeny fruktozou. No hroza. A tak silno ho propagovali ako zdravy wellness napoj.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
igor
Pridané: 18.09.2012, 09:53
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 09:53
Reagovať
filter
mali sme tento filter doma, je to veľmi dobrá vec, hlavne ak nemusíte piť minerálku, ale priamo čistú a kvalitnú vodu z kohútika..no neoplatí sa, pokiaľ ste napojení na obecnú vodu a počas daždivých dní Vám ide voda ako hnoj. vtedy sa filter dosť rýchlo zanesie a treba ho kupovať min 2x do roka..
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 18.09.2012, 17:25
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 17:25
Reagovať
Re: filter
To je velmi zaujimavy postreh Igor, mozno v tom case je lepsie filter odpojit a kupovat vodu z obchodov.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Radoslav Turzik
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
hmmm
Recenzia zaujimava, co vsak nepochopim su ceny tychto zariadeni. Viem ze je to novinka, ale dajme tomu este ked privriem obe oci, tak tu vstupnu investiciu by som prezil, avsak investovat rocne 231 eur za predpokladam novy filter mi pripada ako uplne sialenstvo.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 18.09.2012, 17:24
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 17:24
Reagovať
Re: hmmm
Tie ceny Rado vychadzaju z MLM podnikania. Preto v texte piseme ze tieto formu podnikania moc nemame radi. Zivite celu "pyramidu" obchodnikov, okrem predajcu. Ja by som bol radsej doprial viac obchodnikovi ako celej pyramide ale budis. Lenze nemyslim si ze je to az take drahe. Predsa po roku pouzivania stoji jeden liter takto prefiltrovanej vody iba 0,03 centu. Kde by ste nakupili kvalitnu vodu za tuto cenu?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
someone
Pridané: 13.09.2012, 22:15
Reagovať
Pridané: 13.09.2012, 22:15
Reagovať
otazka
Co si myslite o flasiach s integrovanym uhlikovym filtrom, ktore sa nedavno objavili napr. v deemku
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 18.09.2012, 17:04
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 17:04
Reagovať
Re: otazka
Tak je to lepsie ako nic, no ked presvihnete dobu optimalnej vymeny filtra, tak je to este horsie ako nic.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vytvorte si účet



Vyhľadávanie

NAŠE PROJEKTY

Vlado
Tina

Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies na týchto webových stránkach.

Rozumiem