Potraviny a stravovanie

Wellness Protein je už v predaji

Dlho sme čakali spoločne ale dočkali sa. Wellness Protein už nájdete vo vybraných predajniach na Slovensku alebo v internetových obchodoch. V nasledovnom článku získate posledné informácie ktoré potrebujete vedieť pred tým, ako si proteín vyskúšate u vás doma.

Informácie o Wellness Proteine

Dňa 16.7.2012 sme boli na návšteve v Novom Meste nad Váhom, aby sme oficiálne spustili spoluprácu so spoločnosťou Kompava. Konkrétne s pani Komorechovou (majiteľkou) sme posledný pól rok pripravovali, vyvíjali a testovali spoločný produkt - Wellness Protein. Ten je od pondelka k dispozícii pre všetkých obchodných partnerov spoločnosti Kompava a prvé odbery sa už aj uskutočnili. Môžete teda očakávať, že prvé balenia Wellness Proteinu budú k dispozícii už v týchto dňoch v predajniach a internetových obchodoch, ktoré aj doteraz mali produkty spoločnosti Kompava. Tento týždeň je k dispozícii iba 2000 gramové balenie, ale od budúceho týždňa by malo byť k dispozícii už aj 525g balenie, ktoré je cenovo prístupnejšie.

Komorechova Želmíra, Vlado Zlatoš, Wellness Protein, Kompava

Wellness Protein - kde sa dá kúpiť

Wellness Protein je k dispozícii aj v našom internetovom obchode ale pred tým, ako sa rozhodnete proteín zakúpiť kdekoľvek na Slovensku, by ste si mali prečítať nasledovné informácie.

Táto sekcia vám poskytne vyčerpávajúce informácie o Wellness Proteine na otázky:

  • Čo by ste mali o Wellness Proteine vedieť
  • Komu je Wellness Protein určený

  • Aké má Wellness Protein zloženie a príchute

  • Ako správne používať Wellness Protein
  • 
Technické parametre produktu a cena


Veríme, že tento produkt bude vašim cenným partnerom na každodennej ceste za lepším zdravím, vitalitou, kondíciou a skvelým pocitom zo samého seba. Veríme, že sme vyvinuli biologicky najčistejší proteín aký je možné na európskom trhu vôbec dostať kúpiť. Priznáme sa vám, že sme boli sebecký a tvorili ho v prvom rade pre seba a svoje každodenné potreby. Veríme, že ho oceníte podobne ako my a budeme sa tešiť aj na spätnú väzbu, ktorú nám z jeho konzumácie určite poskytnete.

Súvisiace odkazy:
Wellness Protein na predaj
Podrobné informácie o Wellness Proteine
Pracujeme na ideálnom proteíne

Testovanie nového proteínu pokračuje

Wellness Protein etiketa a legislatíva

 

Wellness Protein, Vlado a Tina Zlatoš, Kompava

 

Stanley
Pridané: 17.06.2014, 15:25
Reagovať
Pridané: 17.06.2014, 15:25
Reagovať
Odmerka
Zdravím Vlado,

objednávka aj s proteínom došla rýchlo a v poriadku za čo ďakujem. Mám len malý dotaz ohľadom dávkovania. Čítal som tu komentáre ale akosi som to nenašiel. Totiž žltá odmerka kompava ma na sebe napísane 40 ml, na obale sa píše, že jedna dávka 35g sú dve odmerky. Z čoho mi vychádza, že jedna dávka je nezarovnaná jedna žltá odmerka. Alebo ten text na obale sa týka nejakej staršej menšej odmerky alebo? akosi som z toho magor. :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Stanley
Pridané: 17.06.2014, 15:46
Reagovať
Pridané: 17.06.2014, 15:46
Reagovať
Re: Odmerka
Jáj už chápem, že hustota látky, základná škola :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 25.06.2014, 23:37
Reagovať
Pridané: 25.06.2014, 23:37
Reagovať
Re: Re: Odmerka
Tak uz je asi vsetko v poriadku prajeme prijemne uzivanie...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Parkere
Pridané: 03.06.2014, 17:03
Reagovať
Pridané: 03.06.2014, 17:03
Reagovať
Wellness Protein a lepok
Obsahuje Wellness Protein aj lepok? Mam s tym problem (ako celiatik, ale taktiez aj s presvedcenia) a vobec nejem ziadne jedla, kde je muka. Ak ano, co by ste mi pripadne odporucali? Jediny protein, ktory som nasiel je http://www.protein.sk/e-53-iso-100--hydrolyzed-whey-protein---dymatize. Dakujem.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 13.06.2014, 23:22
Reagovať
Pridané: 13.06.2014, 23:22
Reagovať
Re: Wellness Protein a lepok
Nie kedze, ako by mohol, resp. v ktorej menovanej ingrediencii by sa akoze mal nachadzat?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Stanley
Pridané: 21.05.2014, 17:01
Reagovať
Pridané: 21.05.2014, 17:01
Reagovať
Chuť
Zdravím, niviem či je to vhodná otázka, no chcem vyskúšať tento protein, len sa neviem rozhodnúť či príchuť natural, vanilka alebo kokos-čokoláda? Chápem, že chuť je veľmi subjektívna záležitosť, ale bol by som rád aspoň za pár postrehov od niekoho, kto už pár príchuti vyskúšal. Ďakujem.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 24.05.2014, 00:09
Reagovať
Pridané: 24.05.2014, 00:09
Reagovať
Re: Chuť
Samozrejme ze osobne som vyskusal vsetky (kedze som tvorca). Mne osobne vyhovuje vanilka / cokolada s jedlom kvoli prijemnejsej chuti jedla. Po treningu s vodou je vsak velmi prijemna naturalna chut. Natural zaroven odporucam vsetkym, ktori s proteinami nemaju skusenost a maju radi decentne prichute bez prehnanych arom (ktorymi disponuju zahranicne umelo prearomatizovane produkty)...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Maggy
Pridané: 14.05.2014, 09:14
Reagovať
Pridané: 14.05.2014, 09:14
Reagovať
Prvé jedlo Wellnes Protein
Dobry den, rada by som sa opytala. Chodievam cvicit cca 10,00 bez ranajok. Ak prve jedlo si dam Welness protein s vodou 30 min po treningu. Po vypiti citim zvlastne palenie v zaludku cca 1 min. Co to moze sposobovat? Nemam problem so zaludkom. Mam ho pokracovat pit, alebo skor ho nahradit ako 1 jedlo niecim inym a dat si ho neskor? Inac je super a som rada ze konecne nieco kvalitne na trhu.
Dakujem.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 23.05.2014, 23:47
Reagovať
Pridané: 23.05.2014, 23:47
Reagovať
Re: Prvé jedlo Wellnes Protein
Dobry den Maggy. Nie sme si uplne isty, co by palenie mohlo sposobovat. Mozno mate citlivejsi zaludok na niektoru ingredienciu (mozno zinok, mozno chrom?), ktora toto "palenie" sposobuje. Ak vam to vsak nesposobuje ine tazkosti, mozete v tomto rezime bez problemov zotrvat.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
dudl
Pridané: 30.12.2013, 19:57
Reagovať
Pridané: 30.12.2013, 19:57
Reagovať
wellnes protein
ahoj vlado ,
chcem sa spytat ci ste nejak upravovali zlozenie wellnes proteinu lebo posledne balenie co som kupil (2kg v decembri 2013) ma vyrazne sladsiu a kakaovejsiu chut . podobny postreh maju znamy aj s prichute kokos cokolada .
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.01.2014, 15:21
Reagovať
Pridané: 12.01.2014, 15:21
Reagovať
Re: wellnes protein
Ahoj, dostal som odpoved z Kompavy, ze vyraznejsia chut moze byt sposobena "cerstvejsim" proteinom a naopak tie, ktore maju uz starsi datum mozu mat chut trochu menej vyraznu. Na recepture sa nic nemenilo.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 31.12.2013, 15:39
Reagovať
Pridané: 31.12.2013, 15:39
Reagovať
Re: wellnes protein
Vobec o tom neviem, mozem sa vsak opytat v Kompave, ci sa nahodou nieco nezmenilo. Dakujem za postreh.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
kuchy
Pridané: 09.10.2013, 22:29
Reagovať
Pridané: 09.10.2013, 22:29
Reagovať
WP
chcel som sa spytat, ci v spolupraci s kompavou nechystate aj nejake ine prichute tohto fajnoveho proteinu. Dakujem
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 10.10.2013, 22:37
Reagovať
Pridané: 10.10.2013, 22:37
Reagovať
Re: WP
Dakujeme za otazku, zatial o novych prichutiach sme neuvazovali, dokoncujeme projekt Wellness Bar a tam sa nove prichute planuju. Mozem vsak tuto temu s majitelkou Kompavy otvorit. Dakujeme za podnet.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
usr411
Pridané: 29.12.2013, 18:47
Reagovať
Pridané: 29.12.2013, 18:47
Reagovať
Re: Re: WP
Ahoj Vlado, je tento clanok http://holisticsquid.com/the-problem-with-protein-powders/ demagogia, alebo je ciastocne pravdivy a je to aj dovod preco ma WP o tolko viac tuku ako vacsina ostatnych proteinov na trhu? Ako je to s teplotami vyroby? A aka je kvalita pouziteho mlieka? PS suhlasim ze nejaka nova prichut by bola fajn.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 31.12.2013, 15:08
Reagovať
Pridané: 31.12.2013, 15:08
Reagovať
Re: Re: Re: WP
Ahoj Bruno, nie myslim ze ten clanok vystihuje problem dnesnych proteinov (najma zo zahranicia). Aj z toho dovodu nas protein obsahuje tuky (MCT), okrem toho ak mas mnoho proteinov premienaju sa na glukozu. A po dalsie toxicka naloz tychto produktov je stara znama vec:

http://www.consumerreports.org/cro/magazine-archive/2010/july/food/protein-drinks/what-our-tests-found/index.htm

Po dalsie najidealnejsie su tie produkty (najma srvatka) ktora bola spracovana studenou pasterizaciou (cize na 40 stupnov po 15 sekund) kedy sa udrzia este vsetky imunistimulacne latky v tukoch. To vsak uz ani nas WP nema, pretoze tento protein maju len v USA (defence nutrition) ako jediny na svete, tomu zodpoveda aj cena. Dajme tomu, ze nas WP je o stupen horsi, potom u ostatnych produktoch je prepad o mnoho stupnov nizsie…

PS: novu prichut, tu budeme riesit teraz u tyciniek, u WP mozno neskor...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
usr411
Pridané: 01.01.2014, 12:45
Reagovať
Pridané: 01.01.2014, 12:45
Reagovať
Re: Re: Re: Re: WP
Inak myslis ze u nas by sa neoplatilo vyrabat protein na Oriho sposob?

Pozeral som to na defense a z jeho ceny tvori asi polovicu postovne, tj realna strana nakladov nie je az taka zla + zda sa byt nemozne zohnat ho v EU na zaklade ich politiky "predavame len v USA" takze je tu nepokryty niche trh.

A co si myslis o sukraloze sa ta asi nemusim pytat. Kupil som si davnejsie agino drink ked som este nemal take vedomosti o u. sladidlach a odvtedy sa ho zdraham pouzit, asi ho darujem. Nevies zatlacit na Kompavu aby ozdravili sladenie dalsich produktov steviou?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Juraj
Pridané: 17.08.2013, 11:59
Reagovať
Pridané: 17.08.2013, 11:59
Reagovať
Odšťavovanie Zeleniny
Čawes ;)
Môžem WP zamiešať aj do šťavy zo zeleniny aby mi to lepšie chutilo? Alebo si tam môžem dať aj pripadne škoricu však? No vyskušam to a uvidim ako sa potom budem cítiť...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 20.08.2013, 22:24
Reagovať
Pridané: 20.08.2013, 22:24
Reagovať
Re: Odšťavovanie Zeleniny
Fuh, tak to nie som si uplne isty. Do WP s vodou, mliekom alebo jogurtom si skoricu pridat mozes bez problemov.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Liby
Pridané: 11.08.2013, 18:03
Reagovať
Pridané: 11.08.2013, 18:03
Reagovať
Protein- večera
Ahoj Vlado,
v prvom rade ti patrí veľká pochvala a vďaka za tento skvelý blog. A teraz k otázke :) V mojej "stravovacej výbave" sa nachádza samozrejme aj Wellness protein (vo všetkých príchutiach :)), chcela by som sa spýtať, či je vhodé ho používať ako náhradu za "prvú večeru" (cca o 17-18hod) pri zhadzovaní nejakých tých pár kilečiek. Venujem sa najmä cyklistike a stravujem sa samozrejme v súlade s tvojimi radami. "Druhou večerou" mám samozrejme na mysli už len zeleninku :)

Vopred ďakujem za odpoveď a prajem veľa úspechov

PS už teraz sa teším na proteínovo- tukové tyčinky :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.08.2013, 23:07
Reagovať
Pridané: 12.08.2013, 23:07
Reagovať
Re: Protein- večera
Ahoj, samozrejme, prve potreningove jedlo (najskor za 30 min. po skonceni treningu) je WP velmi dobra volba. Ci je vsak druha vecer v zlozeni so zeleninov ideal, o tom pochybujem. Zacni nad vecerou uvazovat ako nad najdolezitejsim jedlom dna, ku ktoremu aj tak musis pristupovat. Mozno ked si cez den usetris jedenie hluposti a tradicnych jedal, tak na veceru ak si doprajes kvalitu, ti to telo oceni aj po estetickej stranke. Skus prestudovat napriklad tieto clanky, ja ti budem drzat palce:

http://www.vladozlatos.com/blog/clanky-o-zdravi/je-hladovka-na-nieco-uzitocna.html

http://www.vladozlatos.com/blog/clanky-o-zdravi/otvorte-anabolicke-okna-svojho-zdravia.html
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Lenka Weiss
Pridané: 22.07.2013, 12:47
Reagovať
Pridané: 22.07.2013, 12:47
Reagovať
Vitamin B
Zdravim Vlado,
uz dlho sa venujem citaniu tvojich clankov a menim podla nich zivotospravu. Najnovsie som zacala s pouzivanim Wellness Protein. Dostala som otazku, preco tento protein neobsahuje vitamin B, ako napr. ine proteiny od firmy Kompava. S tym, ze tento vitamin podporuje spracovanie proteinov, ak sa nemylim.
Snazila som sa najst odpovede, zatial neuspesne. Preto poprosim pripadne zdroj informacii, na nastudovanie.
Vdaka
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 28.07.2013, 14:17
Reagovať
Pridané: 28.07.2013, 14:17
Reagovať
Re: Vitamin B
Ahoj, dakujem za otazku. Vsetky vitaminy v takychto produktoch, su pridavane extra. Nazyva sa to fortifikacia. Odhladnuc od toho, vitamin B je relativne lahko dostupny v kvalitnych prvopotravinach (vcitane masa, vnutornych organov, bananov, strukovin, melasa...), takze sme tomu neprikladali taku dolezitost. Nebolo by vsak problem pridat tam alibisticky akukolve extra bohatu zmes vitaminov a mineralov, ale na co? Cim viac je produkt komplikovany, tym hrozi vyssie riziko, ze je drahsi a menej ucinny. V proteine je klucova synergia inych latok. Tie najdolezitejsie WP uz obsahuje.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
bilancia
Pridané: 02.06.2013, 00:01
Reagovať
Pridané: 02.06.2013, 00:01
Reagovať
welness protein
som s vasim proteinom maximalne spokojna, vsetky prichute su skvele, akurat sladke pre mna, mala som pred tym protein fit 70 a skusala som aj zen whey od kompavy , ale pridu mi strasne sladke co mi dost prekazalo a bolo mi z nich ako keby tazko.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 10.05.2013, 16:18
Reagovať
Pridané: 10.05.2013, 16:18
Reagovať
Re: welness protein
Dakujeme za postreh Lucia, tazkost mohla byt sposobena aj umelym sladidlom, predsa len WP je svojou biologickou cistotou (i hodnotou) vlajkova lod spolocnosti Kompava.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Foresant
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Wellness Protein uživanie
Dobrý deň,
mám 14 rokov a aktívne sa venujem hokeju
6 krát do týždňa, mám otázku. Keď začnem
s welness proteinom a po nejakej dobe prestanem, bude to mať nejaké prudké následky na moju fyzickú silu? Za odpoveď predom ďakujem.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 12.02.2013, 12:06
Reagovať
Pridané: 12.02.2013, 12:06
Reagovať
Re: Wellness Protein uživanie
Nie nebude Filip, len tvoja regeneracia sa trochu spomali, cize nebudes moct tak intenzivne trenovat a ocakavat, ze rovnako rychlo zregenerujes. Prutke nasledky by to malo iba vtedy, ak by si uplne prestal sportovat.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
vivo
Pridané: 17.06.2013, 15:08
Reagovať
Pridané: 17.06.2013, 15:08
Reagovať
protein
Ahoj Vlado, mam na tebu otazku ohladom konzumacie proteinu. Vec sa ma tak, ze som vyse rok mixoval protein s mliekom-kedze mi to tak chutilo. Vedel som ze to nie je zrovna idealne, a ze by som to mal mixovat s vodou ale mal som par skusenosti kedy som nemal mlieko a s vodou mi to nechutilo. Pred nedavnom som vsak znova zacal cital clanky na tvojom blogu a rozhodol som sa teda ze budem pit protein len s vodou, bohuzial vysledok je taky,protein, na ktorí sa vsetci tesime, sa mne teraz zacina hnusit(vadi mi tam nejaka latka. Skusal som aj pomer 1:1 voda/mlieko a bolo to taktiez zle. Tak ma napadlo vecer pred spanim, že si proteinovy prasok nasypem na tvaroh a bolo to vyborne, tak isto som si ho zamixoval do jogurtu a tiez lahoda...moja otazka teda znie-je jedno akou formou protein prijmem? Lebo je aj vela receptov napr na strankach o cviceni, kde sa protein primiesava kade tade, takze podla mna pokial sa nejak tepelne alebo chladom neupravuje, by to mohlo byt jedno akou formou ho uzijem. Zaujima by ma vsak tvoj (skusenejsi) nazor na tuto vec. A tak isto by ma este zaujimalo ci by som si ho mohol len nasypat do ust(na jazyk) a zapit vodou, pretoze tak som to uz skusil a chutilo mi to(vobec to nebolo take hnusne ako ked je rozmixovany vo vode. DAKUJEM
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 07.01.2013, 12:37
Reagovať
Pridané: 07.01.2013, 12:37
Reagovať
Re: protein
Ahoj Vojto, dakujeme za si sa podeli o svoje skusenosti s WP. Vec sa ma tak, ze ak tu vodu proste nevystojis, tak po treningu si to das s mliekom alebo nasypes do ust - to som este neskusal. Dolezite je aby si to po treningu mal WP v tekutine, tak sa WP lahsie stravi a vyuzije na prvu fazu anabolickeho cyklu (ktory je povzbudeny cvicenim).
Druha vec je WP pred spanim na noc alebo cez den ako sucast jedla. Vtedy tu ide o to, aby ta zasoboval priebezne a podporoval druhu fazu anabolickeho cyklu, ktora regeneruje tkaniva, svaly a podporuje rast. O tychto fazach chystam podrobnejsi clanok. V kazdom pripade dufam ze som ti odpovedal dostatocne.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
vivo
Pridané: 17.06.2013, 15:08
Reagovať
Pridané: 17.06.2013, 15:08
Reagovať
Re: Re: protein
dakujem za odpoved(aj v članku o kefire) a na spominany članok sa už tešim :o)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jaroslav Smolin
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Chut
Dobry den. Chut je super, ale mne o dost viac chuti celkom lacny (neochuteny=bez sladisiel) protein s 35% obsahom sojoveho izolatu z DMky. Tak som si urobil zaver, ze ide asi o tu chut soje, co mi u wellness proteinu chyba. Tak ma napadlo, ci by nebolo mozne nejak tam tu sojovu chut pridat. Urobit wellness protein s prichutou soje alebo nieco take :) ... pripadne ma napadlo, ze by som si mohol wellness protein vzdy zmiesavat s par gramami granulovaneho sojoveho lecitinu z DMky, ktory by tam tu chut mohol pridat. Nenarusi to nejak ucinky a posobenie wellness proteinu, ked si ho zmiesam s tym lecitinom? Pripadne by som si ho zmiesal s tym lacnym proteinom z DMky, lenze ta soja nie je prospesna, tak som chcel nejaku lepsiu verziu soje a jedine co ma napada je ten lecitin ;)... Dakujem za odpoved.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jaroslav Smolin
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Chut
Este doplnam zlozenie toho proteinu z DMky:
mliecne bielkoviny 58%, sojovy bielkovinovy koncentrat 35%, susena srvatka obohatena bielkovinami 4%, prasok zo slepacieho vajca 2%, enulgator: sojovy lecitin, rastlinny olej, aroma, vitamin B6
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jaroslav Smolin
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Chut
opravujem: sojovy bielkovinovy izolat nie koncentrat
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 04.10.2012, 14:50
Reagovať
Pridané: 04.10.2012, 14:50
Reagovať
Re: Re: Re: Chut
Jaro ziadna prospesna forma soje neexistuje. Ak by si si dal tu namahu a precital si dovody, preco sme tento protein vytvorili, tak by si sa nikdy neopytal, ze ci tam nedame soju. Je to absurdne. Pri tvorbe proteinu sme k ingredienciam mali iba dve zasady, nesmie obsahovat soju ani umele sladidla. Sojovy lecitin je nieco ine. Okrem toho tvoje zavery o chuti vobec nemusia byt spravne, pretoze produkt obsahuje rozne aromy, ktore to mozu sposobovat. A pokial patris k ludom ktorym zalezi viac na tom ako ti protein chuti, asi by si mal ostat pri tom lacnejsom produkte, pretoze chut je to posledne o co v tomto produkte ide: http://www.vladozlatos.com/blog/news/testovanie-noveho-proteinu-pokracuje.html
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jaroslav Smolin
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Chut
Asi si ma uplne nepochopil. Samozrejme ziadnu formu soje by som do wellness proteinu nechcel pridat, lebo viem aka je zla (z tvojich clankov) a snazim sa jej konzumaciu obmedzit na fermentovane produkty a pripadne lecitin. Len som rozmyslal ci by sa nedala nejak pridat sojova aroma/prichut podobne ako sa ine prichute pridavaju. Len v ramci navrhu na inovacie a vylepsenia wellness proteinu, ale tu chut by som asi nakoniec ocenil len ja, tak sa pokusim si ju vytvorit aspon sam pre seba. Napriklad primiesanim granulovaneho sojoveho lecitinu z DMky, na co som sa pytal, ze ci to nejak nenarusi ucinky a posobenie wellness proteinu (?). Clanky o vyvoji, dovodoch a vysvetleni kazdej zlozky wellness proteinu mam precitane, tu namahu som si dal ;). A co sa tyka tej lepsej chute toho proteinu z DMky, skoro urcite ide o tu sojovu chut, lebo uz niekedy davnejsie som pouzival nejaky obycajny cisto sojovy izolat alebo nieco take a ta chut tam bola a tiez som ju citil ked si niekedy niekde pridal sojove mlieko. Jedine ze by do sojovych izolatov a mlieka vzdy pridavali tu istu aromu :)...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 04.10.2012, 15:36
Reagovať
Pridané: 04.10.2012, 15:36
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Re: Chut
Nie pridanim lecitinu nic nepokazis. Takze hadam si to nim zlepsis natolko, ze aj s chutou budes spokojny...
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Izejsia
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
protein
Prosím Vás, vedeli by ste mi povedať, v ktorom obchode v Nitre je možné určite kúpiť tento protein? Zajtra tam cestujem a kedže v Trenčíne som ho nikde nezohnala, bola by som nadšená keby som vedela, kde sa v Nitre nachádza predajňa, ktorá ma nesklame a bude mať k dispozícii tento produkt.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado Zlatos
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: protein
Dobry den, tesime sa Vasmu zaujmu. WP maju urcite v tejto predajni: http://www.nutrition.sk/kontakt/m5/p6
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Izejsia
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: protein
Ďakujem Vám veľmi pekne, že ste ma navigovali. O WP sa mi dokonca už aj snívalo a dnes ho mám konečne doma! Hurá, mám vianoce.. :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Ivuska
Pridané: 25.09.2013, 07:37
Reagovať
Pridané: 25.09.2013, 07:37
Reagovať
Re: Re: Re: protein
Ahoj Izabela, v trenčíne ho majú ako v Laugu v obchode s doplnkami, tak v infinityshop.sk - osobny odber je v Trenčíne a su tam velmi zlatí chalani.
I.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado Zlatos
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Re: protein
Skvela sprava, tak si ho uzite v pohode a nech vam dopomaha v napredovani za lepsou verziou samej seba.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
memento
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Doprava
Vedeli by ste tento protein odoslat aj do USA?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado Zlatos
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Doprava
Pravdepodobne vedeli, ale usilie vynalozene na propagaciu a logistiku (aj financne) by asi prevysovalo naklady, ktore si mozeme dovolit, pretoze v USA je marketing inych produktov mimoriadne silny. Jedine ze by ste vedeli o nieco, co my nevieme ale pomohlo by nam to.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
memento
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Doprava
Prinajmensom by som ho aspom rad vyskusal... zlozenie vyzera solidne(silny bod k dobru), rad by som ho na zaciatok aspom vyskusal... ak by bola doprava z vasej strany mozna... :)))
To s tym trhom a marketingom mate pravdu... a co viac, ten isty produkt ktory kupite v SR je tu rovnako baleny ale na zlozenie nie moc vhodnych prvkov pouzivali asi stavbarske lopaty... a je to citit... o dovod viac rozmyslat nas vasim proteinom... a nebudem sam urcite... :)))
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 02.08.2012, 08:28
Reagovať
Pridané: 02.08.2012, 08:28
Reagovať
Re: Re: Re: Doprava
Dakujeme za tvoje uvahy, budeme sa tesit na tvoju pripadnu spatnu vazbu ak WP vyskusas.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Lukáš Martinka
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
proteín
nazdar vlado
chcel som sa opýtať čo dvíha cenu vášho proteínu tak vysoko? prebehol som si pár desiatok proteínov na nete rôznych firiem snažil som sa separovať také ktoré sú zložením podobné tomu vášmu (srvátkový proteínový koncentrát, vaječný bielok, mliečny proteínový koncentrát). vychádza mi cena za 1g bielkovín v rozpätí 0,8 až 1,1 sk (ešte stará mena) čo je priemerná cena 1,1 sk za 1g bielkovín pre kvalitnejšie proteíny ... váš nový wellness protein má cenu 1,39 sk za 1 g bielkovín ... môžeš prosím ťa vysvetliť prečo?
ďakujem za odpoveď
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 24.07.2012, 22:46
Reagovať
Pridané: 24.07.2012, 22:46
Reagovať
Re: proteín
Lukas zabudol si na fakt, ze proteiny su v tomto produkte fakt asi najlacnejsia polozka. Precitaj si zlozenie produktu a pozistuj si kolko stoji na trhu MCT tuk, stevia a ostatne jednotlive aminokyseliny, ktore sa v produkte v zlozeni nachadzaju. Ked to zratas zistis, ze na zisk ostalo uboho malo miesta. Okrem toho je uplne bezne, ze zahranicne produkty nemaju vobec taky obsah proteinov ako avizuju (napr. namiesto 80% sa po laboratornej analyze zistilo, ze je to v skutocnosti iba 60% a pod). Napis ci ta odpoved uspokojila.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Lukáš Martinka
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: proteín
samozrejme .. ďakujem za odpoveď .... nechcel som aby to pôsobilo nahnevane len čisto otázka slabého znalca :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 28.07.2012, 18:23
Reagovať
Pridané: 28.07.2012, 18:23
Reagovať
Re: Re: Re: proteín
To je ok Lukas, ja som dufal, ze pridas do diskusie aj nejake dalsie zaujimave informacie, myslim, ze tvoja otazka bola rozhodne k teme.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Ďoďo
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
525g
Vieme približne, kedy by sa v eshope mohlo objaviť 525g balenie?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 24.07.2012, 22:42
Reagovať
Pridané: 24.07.2012, 22:42
Reagovať
Re: 525g
Priblizne o tyzden (cize asi od 30.7.2012)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jaroslav Smolin
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: 525g
Ahoj. Tesim sa uz dlho na tento protein, ale chcem najprv skusit to mensie balenie... ale zatial stale este nie je nikde dostupne, ako to s nim momentlane vyzera? dakujem
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 10.08.2012, 15:29
Reagovať
Pridané: 10.08.2012, 15:29
Reagovať
Re: Re: Re: 525g
Ano je to tak, v Kompave este nestihaju dotiahnut balenie do konca, riesi sa novsia technologia tlace, tak prosim o strpenie. Ja dufam ze 525g balenie bude dostupne od 13.8.2012.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Anna Šurganová
Pridané: 23.07.2012, 16:59
Reagovať
Pridané: 23.07.2012, 16:59
Reagovať
obchody
To je skvelé, už mesiac sa teším na začiatok predaja. Nevie mi niekto poradiť, kde v okolí Dubnice nad Váhom v nejakom obchode predávajú výrobky od Kompavy? Na internete som nenašla žiadny zoznam a podobné produkty som nikdy nekupovala v tejto oblasti.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Ivuska
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: obchody
ahoj, myslim, ze v Laugariciu v Trencine by Ti ho objednali, maju veci z Kompavy aj ich katalog, ale davaju si slusnu prirazku (je to pri lekarni malinky obchod Mozolani fitness, Vitaland alebo tak nejak sa vola).
Ivka
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Anna Šurganová
Pridané: 17.09.2012, 12:11
Reagovať
Pridané: 17.09.2012, 12:11
Reagovať
Re: Re: obchody
Ďakujem za rady, napokon využijem váš e-shop, keďže do predajne, kde som si ho objednala ešte na konci júla, doposiaľ nedorazil a ja už nevydržím ďalej čakať.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 18.09.2012, 17:17
Reagovať
Pridané: 18.09.2012, 17:17
Reagovať
Re: Re: Re: obchody
Dakujem za informaciu, hoci musite byt viac trpezliva, pretoze aj do predajne, kam ste si WP objednala chodia ti isty dodavatelia z Kompavy ako k nam. V Kompave mali trochu problemy so zasobovanim WP podla toho aky bol odbit, nestihalo sa vyrabat. Preto je potrebne byt aspon na zaciatku vyroby WP trosku trpezlivy. Vdaka za pochopenie.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Anna Šurganová
Pridané: 01.10.2012, 11:56
Reagovať
Pridané: 01.10.2012, 11:56
Reagovať
Re: Re: Re: Re: obchody
Chápem, že uvedenie nového výrobku na trh je spočiatku komplikovanejšie. Problém bol v tom, že do predajne dodávateľ z Kompavy 2 mesiace po sebe neprišiel vôbec. Proteín už mám doma a som s ním spokojná. Jemná chuť ma prekvapila, ale verím jej viac než tej u výrobkov s umelými sladidlami. Trošku ma sklamalo, že v 525g baleniach nie je dávkovač. Našťastie som mala jeden odložený z iného výrobku. Vo veľkých baleniach sa dávkovač nachádza?
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado Zlatos
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Re: obchody
To je zvlastne pretoze 2 mesiace je pomerne dost dlho na to, aby sa WP do predajne dostal aj ked ho bolo na zaciatku pomenej. Mozno predajca v obchode to nepovazoval za tak velmi dolezite. Co s tyka davkovaca, to je opat povinnost predavaca vam dodat 500g balenie spolu s odmerkou. Ano v 2kg baleni je odmerka priamo vo vnutri.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Jaroslav Smolin
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Re: Re: obchody
Co sa tyka davkovaca a 525g balenia z Vasho eshopu, k tomu sa asi ziadny davkovac nedodava, ze? totiz objednal som si 3 balenia a ziadny davkovac mi neprisiel. Dakujem za odpoved.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 04.10.2012, 14:53
Reagovať
Pridané: 04.10.2012, 14:53
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: obchody
Davkovac by mal byt sucastou balenia, tak sa cudujem ze ho zodpovedna osoba v nasej firme neprilozila. Doplnil som do popisu produktu ze 525g balenie obsahuje extra plastovy davkovac, zatial co 2kg balenie ma davkovac vo vnutri. V kazdom pripade ak sa davkovac nedodal, mrzi ma to. Vo vacsine pripradov ked tovar preberam mi ich dodavatel pridava ku kazdemu baleniu zvlast.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Anna Šurganová
Pridané: 01.10.2012, 20:34
Reagovať
Pridané: 01.10.2012, 20:34
Reagovať
Re: Re: Re: Re: Re: Re: obchody
Ďakujem za informáciu o dávkovači. Možno by stálo za to pripojiť ju k popisu produktu.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado
Pridané: 24.07.2012, 22:47
Reagovať
Pridané: 24.07.2012, 22:47
Reagovať
Re: Re: obchody
Doporucenu cent by mali respektovat vsetci predajcovia, cize prirazka by tam nemala but nijaka. Verim ze to respektuju, ale zarucit to nemozem.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vlado Zlatos
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Re: obchody
Ja myslim, ze mnohe obchody s vyzivovymi doplnkami (najma pre sportovcov) by produkty od Kompava mohli mat. Ak nie, tak potom neostava nic ine, ako si ho objednat cez internet.
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Tomáš
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
Pridané: 12.03.2013, 18:12
Reagovať
juchuuuu yeaaaa konečne ;)
Bomba najlepšia správa dňa, čo chvýla objednávam. úspešný radia, ak chceš vyvinúť, vymyslieť niečo čo ludia budú chcieť kúpiť, zamysli sa nad tým za čo by si bol ty sám ochotný dať peniaze. - určite nie ste sebecký :)
Prihláste sa pre hodnotenie komentára:
(0x)
Vytvorte si účet



Vyhľadávanie

NAŠE PROJEKTY

Vlado
Tina

Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies na týchto webových stránkach.

Rozumiem